Cum a fost a doua întâlnire cu MaghiaRomânia


Image Ca urmare a succesului primei runde din martie, precum și a insistărilor voastre, am „convocat” duminica trecută a doua întâlnire MaghiaRomânia care a avut loc tot la Dianei Patru. Spre bucuria noastră, atât numărul celor care au confirmat participarea pe pagina de facebook a evenimentului, cât și numărul maghiaromânilor prezenți s-a dublat față de data trecută. Poate nu am avut gulaș/gulyás de data aceasta, dar gazdele noastre de la Dianei Patru ne-au oferit un meniu special maghiaromânesc. Astfel, cei prezenți au savurat clătite/palacsinta cu nucă și miere, brânzeturi și mezeluri din Ardeal, cu vinuri românești și Unicum Szilva (lichior unguresc amărui cu prune).Image

Au fost alături de noi fețe noi și vechi deopotrivă, am continuat discuții de la prima întâlnire, cred că ne-am și cunoscut mai bine, am povestit o grămadă nu numai despre relațiile dintre popoarele noastre, ci și despre soarta fiecăruia dintre noi, viața noastră din București, trăiri în Secuime și în Ardeal. Pe de altă parte, s-au pus niște întrebări frecvente: de unde atâta ură? cum pot fi intoleranți chiar și unii oameni intelectuali? de ce nu vorbesc bine românește tinerii secui? Bineînțeles, dacă la unele am știut sau am găsit răspunsul, altele au rămas retorice…

Așa cum s-a anunțat în prealabil, din partea blogului am fost prezenți doi, BurePișta (reccsman) și Olahus. Graficianul nostru preferat Radu Oltean a sosit cu o publicație ilustrată de el, lăudată și circulată prin mâinile tuturor din sală, iar fotograful nostru Bogdan Cosmin ne-a dăruit cu niște poze vesele și minunate de la fața locului (poate ghiciți care e misterioasa franțuzoaică Sylvie :P).

2 gânduri despre “Cum a fost a doua întâlnire cu MaghiaRomânia

  1. Szép magyarománok, aranyos leventék! Hej! ha én is, én is köztetek lehetnék! 🙂

    • Fáradt lábam estére odatalál, nem messze van ide……Bukarest. 😀

Comentariile nu sunt permise.