Cum a fost întâlnirea cu MaghiaRomânia (runda 1/2014)


UPDATE: a fost odată ca niciodată o… un miting al maghiaromânilor la București!

Am băut bere bună de TranSILVAnia, am mâncat gulyás ca lumea (gătită de gazda Dianei 4, unguroaica Ella), am împărțit mărțișoare mai mult sau mai puțin decente (zoom pe piepturi sau vezi aici) și am povestit aproape trei ore despre cine a fost primul în Ardeal, cine e stăpânul de acum, ce face pe unguru’ trădător de neam și/sau de țară, că în război nu se uită moartea la naționalitate, dar am ajuns și la studiul comparativ al fetelor celor două neamuri.

Iar la final, am schimbat contacte și am mers frumos acasă, dar cu promisiunea de a ne revedea curând! Așa că fiți pe fază la următoarea strigare!

Fotografii de Bogdan Cosmin. Mai multe poze și info pe pagina evenimentului. Intrați pe https://www.facebook.com/events/1464647340417084/

2 gânduri despre “Cum a fost întâlnirea cu MaghiaRomânia (runda 1/2014)

  1. Vazind pozele ,a fost o intilnire de familie,nicidecum un „miting” cit de mic.Aici se vede ce greu este sa-ti asumi deschis parerile si in acelasi timp sa ti se vada si fata, Ascunsi,dupa nume fictrive se poate improsca venin,si prostie cit cuprinde.Din pacate prinde,la oamenii,care nu au avut in preajma alte etnii,alte confesiuni,si toate informatiila le au de la tv,sau de la habotnici .Calde salutari din Lugoj

    • Mulțumim! p.s.: nu am folosit termenul miting în sensul strict al cuvântului, ci mai degrabă la mișto, tocmai pentru că n-a fost un eveniment care să adune mase.

Comentariile nu sunt permise.