Inca una pentru stapanul pivnitei!


Cel mai activ om de pe blogul MaghiaRomania nu face parte din echipa noastra. Dar posteaza zilnic aici linkuri, clipuri si comentarii. Care, daca ar fi articole, ar atrage mii de vizualizari lunar.

Dar cel mai activ om de pe blog salasluieste in subsolul sau. In beci. In pivnita sa.

Adica din zona de comentarii.

Si nu vrea sa iasa de acolo spre a fi membru al echipei si sa ia mii de vizualizari. Ci se multumeste cu rolul de comentator istet. Uneori nedrept, alteori just, insa mai tot timpul incomod si greu de combatut.

Si pentru ca pagina peste care imparateste acest cel mai a devenit inutilizabila (tocmai din cauza multimii comentariilor sale ;), MaghiaRomaia ii face cadou lui Ovidiu una noua. E proaspata, aspectuoasa, are (un) bun gust… Sper doar ca stapanul pivnitei sa nu o consume prea repede.

[UPDATE 17 septembrie 2013] unii stiu deja. Am deschis-o de mult, dar am consumat-o in cantitati mici. Dar pentru insetatii care inca n-au aflat, repet: i-am deschis lui Ovidiu o noua sticla. Pardon, pagina.

3 gânduri despre “Inca una pentru stapanul pivnitei!

  1. –Mersi, Olahus si Lorand, mi-a placut, am si dat „like” acestei postari pe blog.

    „Cel mai activ om de pe blogul MaghiaRomania nu face parte din echipa noastra.”

    Nu doar ‘nu din a voastra’ ci din nici una, adica nu e discriminare. Eu apartin celei mai mici minoritati de pe planeta, cea mai amenintata cu disparitia fiindca, prin defintiie, ea poate avea doar un singur membru.

Comentariile nu sunt permise.