[Video] Viktor, cocalarul ungur, si facultatea [Cu traducere] [Joia MaghiaRomania]



Cand o universitate isi face reclama cu un cocalar, e curata sinucidere! Sau caterinca. Apreciati voi insiva, mai jos. Cu traducere in romana!

Mama : Nu ne-am straduit io cu taica-tu ca tu sa tot stai degeaba toata ziua, mai bine te-ai inscrie la o facultate!
Viktor : Facultate, numai asta-mi lipsea!
[In fata blocului] Nu de-aia mi s-a-ntarit curul de atata stat , ca acum face zgomot cand il pun pe scaun! Si de-aia am transpirat io patru litri la bac*, ca mi-au pus astia camere peste tot si m-au urmarit ca pe vedete,  sa ma duc acuma la facultate si sa mai invat inca opt ani si-acolo?

Ne-au spus deja totu’ in liceu : cine a mai scris ce, unde curge crivatul… si la final ce a fost la mate, sa-mi bag…,  ca adunam litere, nu cifre!
Pe mine nu ma intereseaza ce derivat are numarul 100, ci cate flacoane imi da la non-stop, nu?
Tu ce faci daca ai 8 lei? Ii derivezi sau ii bei?
Si pe cine-l intereseaza cine a fost sau ce a facut Sinus? Sau Cosinus? Stiu numa’ c-a fost unu’ cocosat**

Sapientia: Doar pentru avansati***

Traducere de la cititorul nostru Zsolt Erős, adaptare de Olahus. Vedeti aici si acolo si celelalte clipuri cu Viktor**** si facultatea

________________________
*

cuvintele cu italice sunt romanesti in original
Inapoi

**

görbe inseamna in maghiara si curba sinusoidala, si daca stai cocosat.
Inapoi

***

se mai poate traduce si prin „aviz amatorilor”
Inapoi

****

Viktor este jucat de Tóth Szabolcs aka TSZ, standup comedian din Cluj. Coleg cu cunostinta noastra Befe aka Balint Ferenc, in trupa Szomszédnéni Produkciós Iroda

Inapoi

5 gânduri despre “[Video] Viktor, cocalarul ungur, si facultatea [Cu traducere] [Joia MaghiaRomania]

  1. Prostia si accentul/limbajul specific clujean ironizate.
    Oricum, pentru o caterinca… e ok.
    Trist este ca reflecta realitatea…

  2. eu zic ca primul episod e excelent. Nr 2 si 3 sunt mult mai slabe, da’ tot enjoyabile.

  3. Pingback: Zeno zice: spot electoral+bebelusi=funny. Si poate noi voturi pentru UDMR [Video] [Bonus: alte clipuri cu Zeno+articol] « MaghiaRomania

Comentariile nu sunt permise.