Mai vreti un articol cu „ungurii” din Finlanda? [Sondaj]


foto: Murora

Kiwi, care v-a mai scris despre „ungurii” Finlandei (suedezii) si Tinutul lor Secuiesc (Insulele Aland), va mai ofera un articol. Daca vreti si voi:

Am citit un studiu amplu despre situatia limbii suedeze in scoli si in viata profesionala si masuri care ar trebui luate. Daca va intereseaza (studiul e in finlandeza) pot face un rezumat pt blog.

Eu zic sa-l faca. Voi ce ziceti?

10 gânduri despre “Mai vreti un articol cu „ungurii” din Finlanda? [Sondaj]

  1. O intrebare: se vede sondajul? Cand eram pe un calculator desktop il vedeam, dar pe laptopul meu nu se mai vede

  2. Ti-am citit blog-ul aproape in toalitate ( cel putin pana pe la pagina 25 ) , plus comentariile de la fiecare dintre ele . In primul rand , vreau va felicit si sa in acelasi timp sa va trag putin de urechi 😀 . In primele 25 de pagini ale blog-ului nu am vazut acest filmulet http://www.youtube.com/watch?v=mJGg21x4qQg ( daca este , imi cer scuze ) , e chiar imperativ sa il ai 😀 macar in comentariile unui articol.

    Felicitari „and keep up the good work”.

    PS: Nu sunt maghiar,secui,ungur 😀

    • Multumesc mult, Adi, de apreciere si de trasul de urechi. Acum poti sa mi le pui la loc :).
      Mie mi s-a parut ca filmul nu arata oameni reprezentativi in secuime. Nu e intervievat nici un intelectual din mediul urban, e intervievat un singur tanar (Csibi Barna nu se pune, e prezentat ca „extremist”), sunt prezentati majoritatea batrani de la tara.
      Asta sa fie proportia in „Tinutul Secuiesc”? Ma-ndoiesc, de-asta nici nu l-am publicat.

      • Dar nu ar fi o idee rea sa dau documentarul pe blog si sa ii intreb pe cititori daca persoanele intervievate sunt statistic reprezentative pentru Harghita si Covasna. De aceea va rog pe toti sa nu comentati inca la acest clip si sa il lasam pentru 31 mai. Multumesc

Comentariile nu sunt permise.