Desenele si povestile unei inimi- Ágnes Keszeg, Diana-Florina Cosmin


Entuziasmat, acum cateva zile am incercat sa va ofer, prin MaghiaRomania Facebook, ilustratiile lui Ágnes Keszeg pentru „Povestile unei inimi„. Dar am aflat ca, exceptand prietenii autoarei Diana-Florina Cosmin, nimeni nu poate vedea pagina cartii. Pana pe 14 februarie, de Sfantul Valentin.

Cum nu ma las asa usor :), va ofer pe blog, cu cateva ore inainte de lansarea paginii, doua delicate bijuterii vizuale by Ágnes Keszeg. Cu gandul la voi, le-am asortat doua bucati de inima povestita.

Si singuratatile vin pe marimi. Singuratatile mari sunt cele traite intens, pentru niste perioade de timp atat de lungi, incat incep sa semene cu vecinatatile deschise spre infinit, de la matematica. iti aduci aminte exact cand au inceput, dar nu stii niciodata cand se termina, iar daca trece suficienta vreme, aproape ca nu mai tii minte cum e sa fii vecin si cu altcineva in afara de tine insuti.

Imi place sa cred c-am invatat sa fac loc iubirii in viata mea, dar inca ma mai rasfat cu placerea de a aştepta anumite lucruri si anumiti oameni. Fara teama, doar savurand bucuria sosirii lor intr-o viata pe care m-am straduit s-o chivernisesc cat mai atent. La 16 ani, ideea ca voi avea de asteptat pe putin 10 ani, pana sa-l gasesc pe cel pe care-l aşteptam, mi s-ar fi parut inspaimantatoare. Dupa 10 ani de casatorie va fi, probabil, una dintre amintirile cele mai placute ale tineretii mele. Un gand senin din vremurile in care totul mi-era inca necunoscut, sigurantele erau sperante vagi si dragostea era doar un nor de fluturi. Din vremurile in care inca-mi mai permiteam luxul de-a astepta iubirea.

Povestile unei inimi„, scrisa de Diana-Florina Cosmin si ilustrata de Ágnes Keszeg, va fi disponibila din 1 martie in librarii. Pana atunci, ca sunteti single sau ba, va invit de marti sa rasfoiti pagina acestor lectii de iubire.

