Cele mai tari bancuri cu secui! [Video]



Bancuri cu moldoveni, olteni sau ardeleni ai tot auzit. Dar cu secui? Cu secui afli pe MaghiaRomania!

Mai intai, un desen animat haios, cu traducerea mea dedesubt:

[1:01] Japonezul:-Al dumitale-i cainele asta? E rau?

Secuiul:Nu!

[1:27]Secuiul: Pai i-am zis ca nu-i cainele meu!

[ In cliseele ungurilor,  secuiul e groaznic de zgarcit la vorba. Altele pe tema asta: ]

Discutie intr-un cuplu:

Nevasta: Niciodata nu-mi zici ca ma iubesti!
Secuiul: Ti-am spus o data. Cand s-o schimba treaba, te-anunt!

*

Secuiul se cearta cu nevasta-sa si, trantind usa, pleaca de-acasa. Se intoarce dupa 20 de ani.

Nevasta: No, unde-ai fost?
Secuiul: Afara.

*

[Si, pe o tema mai hot:]

Dimineata, secuiul se trezeste, se intinde si, cascand fericit, ii zice nevestii:
-Am visat asa frumos! Se facea ca m-am dus la Bucuresti…
-Si ce-i asa de frumos c-ai fost la Bucuresti?
-Ca mi-au cerut pasaportul!

_______________________

Multumesc Mihaelei Bucin pentru sugestiile de talmacire la prima gluma cu sotii. Toate, mai putin clipul, via Székelyföld.

Daca ai bancuri mai tari de-atat cu secui, toarna-le mai jos!

9 gânduri despre “Cele mai tari bancuri cu secui! [Video]

  1. Nu-mi place videoclipul din cauza ca muscatura ii reteaza mana turistului. Nu-mi aduc aminte sa fi vazut asa ceva decat in filme horror-gore.
    Adica nu vad de ce era necesara adaugarea notei astea sanguinare, oribil-groteasca la ceva ce se vrea „gluma”.

    Sau poate dimpotriva ?
    Ea ilustreaza (neintentionat dar revelator !) caracterul brutal si primitv a secuilor ?

    • nu stiu, mie mi s-a parut funny. Poate daca era mai realist, nu mi-ar fi placut nici mie.

      In aparent alta ordine de idei, stii ca amput.. scurtasem numele lui Offtopic in „Off” :P. L-am facut Off topic, ca poate nu-l mai recunosteai si nu mai vedeai un’ sa scrii 😛

      • –tocmai ca e mult prea ‘realist’ ca sa mai fie si funny (e bun insa daca iti place genul gore-horror) asta era idea but anyway

        –offtopic-ul are prea multe postari, cand dau click pe el dureaza prea mult pana se incarca pagina web, de aia nu mai postez acolo

    • excelent comentariul. Ilustreaza (intentzionat dar nerevelator caci deja se cam stia) opinia ta necontestabila turnata in beton, despre acest grup de oameni 🙂

      • Bacsa… Ilustreaza (intentzionat dar nerevelator caci deja se cam stia) opinia ta ..”

        Imitation is the sincerest form of flattery 😉

  2. Ovidiu are dreptate. In varianta dintr-una din filmele Pink Panther, Clouseau este numai muscat, si aia este haios, asta mi se pare dur. Apropo de caracterul secuiului brutal si primitiv: de multe ori il ajuta sa treaca peste greutatile mici si mari ale vietii zilnice. Asa a fost de-a lungul secolelor, E ceva caracteristic secuiesc. (bine, ca altfel, n-am avea bancuri?!)

    • ” Asa a fost de-a lungul secolelor, E ceva caracteristic secuiesc. ”
      Mit urban. Adica mai bine zis, rural.

  3. Pingback: Essential Piece » Link-uri de duminica 8

Comentariile nu sunt permise.