Unguroaicele tale iti aduc premii de 150 de lei. Le mai stii pe nume?


[UPDATE 21 octombrie]: De fapt, singura chestie ungureasca la petrecerea asta a fost numele. Vezi aici.

[post original, 19 octombrie] Cu cate unguroaice ai fost? Le mai stii numele? Nu, nu ni le spune aici, ci tine-le minte pana la Petrecerea ungureasca de maine, 20 octombrie, in Club A. Cand cele mai multe nume unguresti de fete iti vor aduce vouchere de consumatie in valoare de 150 de lei (detalii aici).

Iar daca n-ai fost atat de norocos, nu dispera. Intreaba-ti prietenii mai gagicari multiculturali. Si citeste MaghiaRomania.

O.

PS: „Toți maghiarii vor primii (sic) o bere sau un long drink din partea clubului.” Sunt singurul caruia i se pare dubioasa faza? Sau la petrecere toti care vin vor fi considerati maghiari? Macar dupa doua palinci?

3 gânduri despre “Unguroaicele tale iti aduc premii de 150 de lei. Le mai stii pe nume?

  1. O fi un recensământ alternativ, dar apar câteva întrebări:
    1/ fetele n-au șanse la vouchere, chiar dacă „au fost cu unguri”?
    2/ ungurii nu-s întrebați dacă au fost cu românce?
    Faza nu-i dubioasă, ci din păcate, fără gust, chiar dacă la petrecere lumea se va simți bine.
    P.S. „Az a szép” nu se pronunță „ozosep” – dacă nu mă credeți, întrebați-vă „unguroaica”.

    • Nici ungurii si nici romanii nu vor fi intrebati daca au fost cu romance, respectiv unguroaice. Faza cu „unguroaicele tale” e gaselnita mea, ca sa promovez evenimentul (cu care nu am nici un fel de contract, mi se pare simpatic concursul).
      Baietii sunt intrebati doar nume de unguroaice, pot sa fie orice, de numele rudelor pana la numele colegelor de scoala. Si da, e „Az a szép”, dar, repet, nu eu am facut afisul :).

  2. Pingback: Ţeapă “ungurească” de la Club A « MaghiaRomania

Comentariile nu sunt permise.