Realitatea scrie pe ungureste!



Va vine sa credeti sau nu, dar Realitatea.net a inceput sa posteze si in ungureste. Fara sa anunte acest lucru oficial sau sa introduca pe prima pagina vreun icon de ales maghiara.

Prima stire a venit azi la 16:34 (multumesc lui Róbert de anuntul pe Facebook). E ceva cu Laszlo Borbely, asa ca mi-am zis, ok, un subiect „maghiar”. Dar cand cand am vazut stirea a doua, despre Sever Voinescu, mi-am zis: clar, Realitatea.net va avea o sectiune maghiara!

O sectiune de traduceri, dupa modelul propriei versiuni in engleza si urmand exemplul articolelor „unguresti” de pe gandul.

Fireste, poate continua ca azi, fara o sectiune speciala si, mai ales, pe „sestache„:lol: . Caz in care vor continua si comentariile antimaghiare…

Discuta despre acest articol si altele pe MaghiaRomania Facebook

9 gânduri despre “Realitatea scrie pe ungureste!

  1. Pingback: Magyar hirek pe Realitatea.net. Sau cum am ajuns trădători de neam şi ţară « voxpublica | Platforma de comentarii, bloguri si opinii REALITATEA.NET

  2. Comentând şi criticând faptul că se scrie în media, în limba maghiară,nu înseamnă că suntem duşmanii maghiarilor. Cel puţin eu, am cel mai mare respect faţă de unii dintre ei, care sunt modele de comportament şi convieţuire.Problema este cu o anumită categorie, ce nu reuşeşte să înţeleagă şi să respecte legile unui stat de drept. Aceştia, din lipsă de cultură şi de educaţie sunt ademeniţi în tot felul de organizaţii, se lasă convinşi de idei incompatibile cu viaţa socială a secolului XXI. Aici este vina autorităţilor române care nu au reuşit să le explice acestor etnici în ce fel de ţară trăiesc, care sunt condiţiile şi drepturile lor, iar la primele semne de fapte ireprobabile ce aduc atingere statului român, ar fi trebuit să fie la datorie. Fenomenele la care asistăm, jigniri la adresa românilor, ca de ex: spânzurarea lui Avram Iancu, sau arderea tricolorului, se datorează pasivităţii autorităţilor noastre, iar extremiştii au prins curaj într-o ţară a nimănui.

    • Multam de raspunsul nuantat!
      suntem jigniti daca ne lasam jigniti. Initial spanzurarea m-a intrigat, apoi m-am solidarizat in sinea mea cu cei jigniti (indeosebi cu cei din Tara Motilor unde urma sa fie mutat Csibi), ca acum sa ma lase pe undeva rece. O papusa cu o fata bi-dimensionala ce reproduce chipul pictat al lui Iancu e orice, numai nu Avram Iancu.
      Iar cu arderea tricolorului nu stiu despre ce vorbesti, zi-mi te rog cazul concret.

      • Care spanzurare a lui Avram Iancu? A fost spanzurata o PAPUSA, nu Avram Iancu. Unora le place tare mult sa faca confuzii intre niste amarate de simboluri si ce zic unii ca ar reprezenta ele. De fapt, ala nu a fost decat un om mare care se juca cu papusi. Cred ca s-a batut apa in piua prea mult pe tema aia. Parerea mea e ca daca omului ii place sa se joace cu papusi, sa fie lasat sa o faca.

        Arderea tricolorului? E o carpa colorata. Ce atata caz? In Franta un individ s-a fotografiat stergandu-se la fund cu steagul, si nu s-a facut foarte mare caz (ceva caz s-a facut, ca prosti sunt peste tot).

      • si de acord cu spanzuarea PAPUSII, desi Csibi B nu e un simplu om care se joaca cu papusi ci unul care se joaca cu ura si ultranationalismul.

    • Carei legi a statului de drept contravine sau cum aduce atingere a statului roman publicarea unor articole in maghiara?
      Te inteleg cu Avram Iancu, nu si cu asta. Daca te-am inteles gresit si nu esti printre cei ce sint impotriva, imi cer scuze.

      • OLorand, bine punctat. Eu m-am concentrat pe partea nuantata a comentariului, de la a doua fraza incolo, dar asta mi se pare aberant: „Comentând şi criticând faptul că se scrie în media, în limba maghiară” Care e problema ca se scrie in limba maghiara?

Comentariile nu sunt permise.