[Foto] De Ziua „nationala” a Aromanilor: ce-am avut si n-am pierdut


no comment 0

Nu stiu cat de „nationala” poate fi ziua de 23 mai pentru aromani si am mai spus-o si pe  Metropotam. In schimb, chiar daca nu cred in necesitatea recunoasterii unei minoritati nationale aromane* in Romania, urez la multi ani celor care sarbatoresc aceasta zi. Si le ofer, in premiera, cateva pe care le-am facut anul trecut, tot de dzua natsionala , redescoperite recent pe un CD. Bonus: poza cu Becali :)).

Un te duci tu, mielule?

La picioarele unui artist: Mihai Tugearu

no comment 1

Fond muzical:

Haiditsa aka Heidi

no comment 2

Final de expozitie

Bonus 1:

Un mic cadou pentru prietenii de la  Proiect Avdhela http://www.proiectavdhela.ro

Becali, nascut in Baragan intr-o familie de deportati, si Santa Todi (cu palarie), fost deportat. Click pe fotografie pentru detalii.

*consider mai utila modificarea legislatiei, in sensul in care si vorbitorii dialectului aroman (caci altfel nu poate fi recunoscut idiomul in Parlamenul Romaniei) sa poata avea emisiuni in idiom pe canalele televiziunii publice, clase in dialect si sa poata primi orice alt drept de care se bucura minoritatile nationale, fara insa a fi recunoscuti ca atare.

5 gânduri despre “[Foto] De Ziua „nationala” a Aromanilor: ce-am avut si n-am pierdut

  1. -PROPUN UN AMENDAMENT LA TEXTUL DE LEGE PENTRU MINORITATI
    –aromanii ,fratii nostri de la sud de dunare ,parte a romanitatii orientale se vor bucura de prevederile prezentei legi

    ce zici ?

  2. Pingback: Peste o saptamana o dam pe machedoneste: pe 23 si 24 mai, MaghiaRomania devine MaghiAromania! « MaghiaRomania

Comentariile nu sunt permise.