Cititori, vi se pregatesc niste reguli! :D


Update: am schimbat linkul pentru reguli, asa ca, daca ai deschis inainte de 10:25 ora Romaniei, da te rog un refresh. Sau mergi aici.

Dorim niste reguli prietenoase si usor de inteles :)

Dorim niste reguli prietenoase si usor de inteles 🙂

Vorbisem cu ceva timp in urma cu Raluca sa facem un set de reguli scrise, dupa care sa ne ghidam atat noi, echipa de moderare, cat si voi cititorii nostri, cei mai destepti decat noi :).

Insa de-abia pe pagina de facebook a MaghiaRomania*, unde comentariile se publica nemoderate, a aparut nevoia de a scrie cat mai repede niste norme dupa care sa se ghideze cei care comenteaza la noi:

http://www.facebook.com/topic.php?uid=142530262436733&topic=307

Regulile de acolo sunt insa provizorii. Variantele definitive, atat pentru blog, cat si pentru grupul de facebook, vor fi adoptate doar dupa consultarea cu colegii mei de blog si cu voi, cititorii. Asa ca va asteptam sugestiile pe grupul de Facebook**!

Olahus

Foto: Graeme Nicol

___________________________________________________
*ce, nu ati aflat deja? 😛

**da, stiu, unii dintre voi nu au cont de Facebook. Va faceti! :). Si, da, stiu, unii dintre voi se tem pentru protectia datelor. Va faceti cont cu nume&alte date false! Si, da, stiu, unii dintre voi nu isi fac cont de facebook nici cu date fictive. Asa ca astept sa imi spuneti asta pana sa public proiectul de regulament si pe blog 😉

10 gânduri despre “Cititori, vi se pregatesc niste reguli! :D

  1. Mersi de feedback, Laci. ma bucur sa realizez ca si cei fara cont de facebook pot vedea regulile.
    Sugestia e interesanta, o dau pe facebook si vad ce zice si lumea de acolo. parerea mea e ca in general e acoperita de ce am scris. Legat de lungimea mesajelor, stii ca la noi nu e o problema 🙂

    Daca nu mai vorbim pana in Paste, sarbatori fericite si sanatoase 🙂 !

  2. @scrie doar lucruri pe care le-ai spune unei persoane si in fata”. Se refera la civilitate dar si la lungimea mesajelor

    Cum ar putea fi asta un impediment pentru mine ???

  3. „Cum sa inveti mai usor un idiom decat cu un cantecel? „Izabela Papazicu” isi continua planul secret si, sper, eficient de aromanizare al (daco)romanilor :)” 😆
    Merci, „olahus”, esti un dragut!
    (Totusi, nu pot sa nu te trag putin de urechi: corect este „aromanizare a (daco)romanilor”)

    • Mersi de corectura. Da, sunt un dragut! Si esti si tu draguta ca recunosti, in fine, ca e un pseudonim, la fel ca Olahus. Astept cu interes momentul in care iti vei spune numele real. Daca nu pe blog, macar la un suc. In timp ce ma admiri cat de dragut sunt 😆 .

    • Iarasi nu ne intelegem, ca la faza cu amantii! 🙂 Ti-am pus pseudonimul intre ghilimele tocmai pentru a evidentia faptul ca eu, spre deosebire de tine, blogaresc cu numele adevarat! Ti-am gasit un nume pe Facebook, poate cel adevarat, dar nu am avut curajul sa il scriu aici, gandindu-ma ca nu vrei asta!

      • Izabela, mersi de lamurire si traiasca amantii 🙂 ! Pe blog sunt doar Olahus, dar chiar din blogul asta e un link catre o pagina unde apare si pseudonimul, si numele meu real. Ia sa vedem daca stii care 🙂 .

Comentariile nu sunt permise.