Muzica aromana pentru o romanca din Ungaria


@Anna Timea, (pentru ceilalti: o amica pe juma’* romanca din Ungaria), am un mic cadou pentru tine. Stiu cat iti plac influentele balcanice si tiganesti si tocmai ai descoperit aromana** asa ca sper sa iti placa Stelu Enache+Lipan Tandarica+Fanfara Zece Prajini

(asta e un cover dupa o piesa greceasca, dar e fain foc)

*@Istvan, care contesta notiunea de jumate: am intrebat-o ce se considera si mi-a spus ca „jumi-juma” ;). Mama ei este romanca originara din Romania.
**@ceilalti: ghici de la postarea cui 😉

13 gânduri despre “Muzica aromana pentru o romanca din Ungaria

  1. Olahus!!!! Mersiiiiiiiiiiiiii. Mi-a picat foarte bine, si muzica… pana la inima! Multumica [stiu, ca nu exista, eu am creato :P]! 🙂

    Pupici!

    Anna / Tímea ^^

  2. de la postarea mea, ca nu mai da nimeni dintre cunoscutii ei muzica aromana. se trece si la aromani, desi nu stiu multi aromani sa guste Enache. e asa, mai pentru „mucani”

  3. Tot albumul asta cu Tandarica si Stelu Enache e fain. Nici nu stiu care piesa imi place mai tare.

      • Tătarul Ronnie? 🙂 Salut tătarii cu drag.
        Orchestraţia piesei ăsteia e cam prea „de nuntă” pentru gustul meu.

      • manelizat? in vremea aia, genul asta nu ajunsese sa decada cu ajutorul epigonilor rromi si romani de azi si diabolizat de elita romaneasca 😉 prin ’90, erau tarabe in gara din Cta unde se vindeau casete cu Pindu si Albatros

        Ina, la o nunta ai prefera Pindu sau Tandarica? 😀

  4. Ronnie: sincer? Ţăndărică.
    Pindu sună bine ca linie melodică, dar orchestraţia nu îmi place deloc. M-am ferit de termenul de „manelizat”, că nu mi se pare că seamănă cu maneaua.
    În schimb, „mané” tătărească tradiţională pare a fi de-a dreptul sursa manelei de azi, ca ritm si linie melodica. Înţeleg, totuşi, că „mané” originală e un fel de glumă muzicală, nici vorbă de „dujmanii mei” 🙂
    Ovidiu, super 🙂 Nişte idioţi. Ăştia, românaşii noştri, „hackerii” lui peşte…

Comentariile nu sunt permise.