Opt zile sa ne votati la Roblogfest


Update 22:33, tot 10 martie 😉 : Gata, s-a dat drumul la vot! Dacaseverul facut conturi se misca mai greu , nu va face probleme, puteti reveni cu votul pentru MaghiaRomania in urmatoarele zile. Un membru al echipei deja a votat, (nu spun si cu cine 😆 ) deci se poate!

Update: Am vorbit cu cineva, nu spui cine, persoana insemnata. Concluziuni:
-Votarea incepe intr-adevar azi, 10 martie, in cursul zilei, nu mi-a putut indica o ora. Mea culpa ca mi-am imaginat ca de la prima ora se si poate vota 😀
-Da, trebuie sa va inregistrati

Va tin la curent cand mai aflu si eu

Dragii nostri/Kedveseink

MaghiaRomania, cel mai activ blog in romaneste despre maghiari&alte minoritati, „s-a” inscris la Roblogfest! Mai exact la sectiunile: Personal & Infotainment – Blog colectiv, respectiv Personal & Infotainment – Cel mai popular blog.

Aveti opt zile, (10 -17 martie), sa dati cu votul in MaghiaRomania daca va place de blogul nostru, ce scriem pe el si ce comentati pe aici!

Daca dati puternic cu votul ne bagati in primii 20 clasati si va vom invita sa ne votati si in a doua etapa (18-23 martie). Dar pana atunci, spor la vot!

PS: Prin acest vot popularizati un mod normal de a vorbi despre niste teme mult prea tensionate. Toti castigam prin ascultarea celuilalt, prin reflectarea la ce spune si simte si castigam si niste informatii pe care nu le stiam!

Multumim anticipat/Előre is köszönjük!

Akabelle
Judit
OLorand
Olahus

5 gânduri despre “Opt zile sa ne votati la Roblogfest

  1. Mi-am creat cont, cut tot ca urasc si eu conturile noi. Dar poate aceasta bariera va „speria” pe altii sa voteze, hai sa impingem un pic maghiaromania atunci…

    Sever: nu sint sigur ca am reusit sa votez: am dat click pe banner de pe maghiaromania, mi-a cerut sa dau login, am dat, si de acolo n-am gasit un buton sa votez. Prin login am si votat?

  2. Tocmai am scos bannerul pentru votat la Roblogfest si vreau sa va multumesc tututor ca ne-ati votat. Nu am reusit sa intram in semifinale, dar incercam si la anul 😉 !

Comentariile nu sunt permise.