@magyarok: cum se chema desenul animat de la emisiunea maghiara, anii ’70?


Ca, uite, va intreaba Ina:

„Cine isi aminteste desenele acelea animate cu pisoiul si catelul de la emisiunea in limba maghiara de pe TVR, de prin ’79-’80? Erau un pisoi si un catel care invatau impreuna tot felul de chestii, reguli de circulatie etc. Va rog mult, daca isi aminteste cineva cum se numeau si are un link, ceva, puneti aici. Mersi.”

Cum eu am facut ochi i in ’81, contez pe cei cu ceva mai multisori ani la activ sa ii raspunda 🙂

 

multumesc anticipat!/ előre is köszönöm!

Olahus

14 gânduri despre “@magyarok: cum se chema desenul animat de la emisiunea maghiara, anii ’70?

  1. Nu ami stiu numele, dar era cu cainele Frakk, doua pisici pasrive (una se numeste Lukrecia), un nene (Karoly) si o tanti. Saracul caine este tot timpul batjocorit de cele doua pisici. Vocile erau ale unor actori mari, unii au murit intre timp.

  2. Desenul animat pe care îl căutam eu este chiar acesta de mai sus, cel cu pisoiul prostuţ pe care căţelul sfătos îl învaţă reguli de circulaţie. Pe cel cu un căţel batjocorit de două pisici nu mi-l amintesc.

  3. @edit, Azsi:

    @Ina: sigur ca nu Frakk e desenul pe care il cautai, dar putem profita ca sa mai vorbim de desenele animate unguresti/romanesti preferate.

    De la romani mi-au placut mult Muschetarii

    iar de la ungari m-a lovit adanc „Cursa de pisici/Macskafogo/Cat City”

    Imi amintesc si acum cum ii spuneam eu bunicului, Dumnezeu sa il odihneasca, de cursa de pisici si el (un matematician altfel nu lipsit de imaginatie) se mira de titlu

  4. uf dar filmul de desen animat de la unguri cu un pescar si o rima lenesa? cum se numea?
    mai stie cineva?

  5. Pingback: [Offtopic Ungaria] “Cum se numeste desenul animat cu pescarul si rama lenesa?” « MaghiaRomania

Comentariile nu sunt permise.