Gogule, Olahuse, probleme ma?


Da, Gogule, au fost cateva probleme cu wordpressul asta, unealta nepriceputa ce e! Acum s-au rezolvat, dar sa vedeti cum s-a intamplat:

Mai intai, invitatul nostru, Ann-Paula Cserei, fiind prima data in maruntaiele unui blog wordpress, a dat publish crezand ca imi da mie sa public. Asa ca povestea ei a ajuns mai devreme pe site, azi dimineata.
Buun. Vad eu situatia, imi explica, ii spun ca nu e grav (sper ca asa ti-am spus, Ann :p ) si remediez. Programez ca postul sa apara la ora 18, 18 si ceva, fix, vorba lui Patraulea!

Ei, se face 18, 18 si mai mult si postul nu vrea sa apara. Drept pentru care iau tot codul HTML, copy-paste, publish si imi vad de treburile mele offline.

Dar celalalt articol, ti-ai gasit sa se potoleasca?

Profitand ca stapanul era plecat de la calculator, si-a facut loc taman deasupra postului bun. Daca era dupa capul lui, statea mult si bine acolo, oferind cititorului acelasi text, cu avantajul unui titlu usor diferit si al unor cuvinte „bolduite” in plus/minus. Sa nu se planga nimeni ca nu are diversitate la noi pe blog!

Acum, postul buclucas e istorie. Ramane sa sterg linkurile ramase orfane de pe twitter si facebook (am un sistem care anunta automat cand public un articol. Chiar cand il public de mai multe ori).

Si sa ii cer scuze pe abonatii la sistemul de anunt prin mail si pe cei care s-au luat dupa linkurile devenite invalide de pe Fb si twitter. Tocmai am setat ora blogului pe Bucuresti, asa ca teoretic programarile ar trebui sa mearga snur

Iar daca nu, nu e bai. Mai face Gogu un post din asta cu haz de necaz si clipuri pe masura. Din patrimoniul romanesc majoritar sau, de ce nu, minoritar 😉 (apropo, astept sugestii de clipulete minoritare care sa se potriveasca in astfel de situatii!).

