Ungurul care injura „bozgorii” va scrie la noi


Miting Noua Dreapta impotriva "separatismului maghiar". Dintr-un motiv inexplicabil, autorul comentariului nu era printre participanti...

Ati aflat deja de romanul care ii trimitea pe „bozgori” afara din „tara noastra SFANTA”. Si care voia sa-i [expresie neacademica] pe toti maghiarii. Marti seara am inteles ca omul ducea lipsa de dragoste. Fiind el insusi… maghiar. Dar asta nu e tot!

Surprinsi? Socati? Ce sa mai zic de mine! Era sa ma inec cand am aflat vestea. Nu de la vreun expert in identificat etnia din spatele ip-urilor, nu de la vreo ghicitoare, nici de la vreun psiholog (Andreea J, ne citesti?). Ci de la un prieten de-al meu. Dar asta nu e tot!

Amicul, pe care il chemasem la un vin sa il rasplatesc pentru un serviciu adus blogului, mi-a spus tot despre fapta individului, din surse sigure.

Astfel, am aflat ca „romanul” a postat comentariul cand a ajuns acasa, de la Bucuresti. Unde? Pai la Targu Mures, doar semna [scuze, pauza de ras in fata comentariului] semna, zic, „un targumuresean, un ROMAN ADEVARAT si cu SUFLETUL CURAT”. Curat murdar! Era plictisit de comentariile deja aparute la Pit si a zis sa anime un pit pic atmosfera. Rezultatul poate il stiti, dar vi-l reamintesc:

Faci un favor pentru mine? Daca obtii cetatenia sa mergi acasa la ei. Iti dau eu bani pt tren. Cand ai sosit te rog sa si predai actele tale romane. SA NU TE VAD UNGURE!! AFARA AFARA CU BOZGORII DIN TARA!!!! Toti ar trebui sa DISPARETI din tara noastra SFANTA. Mi rusine sa fiu intr-o tara unde-s tigani puturosi si bozgori idioti in frunte cu morco bella. Sa va fut (n.o: asta sa fi fost cuvantul? Hipioato, data viitoare salvezi o copie de la fiecare hate message, ne-am inteles?) pe toti.
un targumuresean, un ROMAN ADEVARAT si cu SUFLETUL CURAT

A doua zi, fie ca era mandru de fapta sa, fie ca voia doar sa-si vada (dublu) prietenii din copilarie, omul nostru s-a dus la o bauta. La intoarcere, cu ceva „incarcatura” la bord, a inceput sa rada de unul singur de ce a putut comenta  pe MaghiaRomania. Dar asta nu e tot!

„Romanasul” nostru a vazut ca comentariul (cacofonie voita) nu a trecut de ochiul vigilent ochii vigilenti (ca-s 4) ai adminului. Cum nu e un troll autentic, ci doar un dracusor pus pe sotii si care ducea lipsa unei „mangaieri”, a asteptat cuminte sa se vada cu mine ca sa-mi spuna adevarul.

Pentru ca, da, amicul meu, cel cu care mi-am baut vinul marti seara, cel pe care il chemasem sa il cinstesc pentru serviciile aduse blogului, el insusi in carne, oase si pielea lui de drac impielitat, el era ” romanul adevarat”! Dar asta nu e tot!

Avem si un sondaj, ca sa ghiciti adevarata identitate a prietenului meu (cum se pare ca are „dubla identitate si si-o dezvolta pe a treia” si votul vostru poate fi multiplu)

PS: Lasand gluma la o parte, il rog insistent pe Pit sa se lase de astfel de comentarii. Ii garantez: cu cat scrie mai mult si nu se fereste sa isi spuna opiniile, va avea parte de tot mai multi hateri. Iar cand le simte lipsa, exista oricand solutia injuratului. In timp ce se priveste in oglinda.

20 de gânduri despre “Ungurul care injura „bozgorii” va scrie la noi

  1. Sau, daca duce lipsa de ocupatie, sa-si mai ia un job😀 sa nu mai aiba timp de d-astea. Asta cu lipsa dragostei nu tine, de ce sa vrea sa-l urasca lumea si mai mult? Eu cred ca pur si simplu se plictisea si a incercat un exercitiu de imaginatie : Hmm… cum ar fi sa fiu roman? Dar sa fiu roman stupid si extremist?..

  2. Nimic deosebit. E doar varianta maghiară a lui „maghiarescu” : românul care se dădea maghiar pe blog aici acum cîteva luni dar care debita fraze robotice şi personifica/impersona un gen de maghiar ce nu există în realitate, ce există doar ca „proiecţie” în mintea românilor.
    Cam tot aşa şi cu acest „român adevărat cu sufletul curat din ţara noastră sfântă” : doar un maghiar putea debita cu un astfel de cliché (adică „prejudecată” , nu în sensul folosit de cameramani).

    Dar poate chiar nu are noroc în dragoste şi de aia e aşa de supărat

  3. Cum Morcov Bella nu a obtinut nici un vot ? Pentru ca elucubratiile din postul respectiv sint asa cam de nivelul lui.

  4. Trebuia sa imi inchipui ca nu e roman: „faci un favor pentru mine”- un roman ar spune „imi faci o favoare” sau „imi faci un serviciu”; „actele tale romane”- un roman ar spune „actele romanesti”.
    Ma tem ca sint multi- si romani, si maghiari- care isi injura etnia ca din „partea adversa”, doar ca sa poata pretinde ca „ceilalti” sint rai: uite cum injura!
    In cazul de fata, cred ca Pit a vrut doar sa „anime” un pic atmosfera de sub postarea lui. E o gluma, nimic mai mult.
    (Nu, Olahus, nu am uitat de rugamintea ta. Mai lasa-ma un pic, bine?)

  5. Vad ca e loc pt a raporta dezacordul🙂
    Ca sa nu ma acuzati ca fac duble standarde, ma alatur si eu, nu-mi place deloc cind cineva vrea sa ma/ne pacaleasca. Si sint la fel de mihnit, cum am fost cu Zsolt Kadar…

  6. E o mare diferenta intre Zsolt Kadar (nu „maghiarescu”, acela era la fel de roman ca Egy Gondolat Bant, doar nick-ul maghiar(oid) si „Un roman adevarat” aka Pit.

    Zsolt Kadar chiar urmarea sa creeze impresia ca maghiarii asa gandesc („noi ungurii”) si a fost foarte insistent. La „un roman adevarat”/pit a fost doar o joaca, de care s-a lasat dupa ce a vazut ca nu a mers. Sigur, joaca asta ar fi avut urmari neplacute (se iritau niste oameni degeaba) daca acest comentariu trecea de moderare. Asa, netrecand, a ramas doar o gluma si o ocazie pentru mine si Raluca sa radem (nu doar de ea, ci si de noi, ca ne-am lasat trasi pe sfoara).

    „Cam tot aşa şi cu acest “român adevărat cu sufletul curat din ţara noastră sfântă” : doar un maghiar putea debita cu un astfel de cliché (adică “prejudecată” , nu în sensul folosit de cameramani).”

    Nu stiu daca poti gasi exact fraza asta printre utilizatorii romani, dar sunt multi care, in opinia mea, nu sunt departe de asa ceva.

  7. Ca sa fie lucrurile clare: nu mai vreau „un roman adevarat” (sau cum isi zicea ca nickname, ca s-a pierdut la stergere) pe blog. Dar Pit e oricand binevenit!

  8. @E o mare diferenta…Zsolt Kadar chiar urmarea sa creeze impresia ca maghiarii asa gandesc (“noi ungurii”) si a fost foarte insistent. La “un roman adevarat”/pit a fost doar o joaca, de care s-a lasat dupa ce a vazut ca nu a mers…

    Se lăsa şi Zsolt Kadar dacă vedea că nu îi merge, adică dacă nu îi răspundea nimeni, pentru simplul motiv nu poţi avea o conversaţie cu cineva care nu-ţi răspunde. Adică asta nu e o diferenţă, poate doar una doar „virtuală”, una ce ar fi putut să fie nu că a fost/este.

    @Nu stiu daca poti gasi exact fraza asta printre utilizatorii romani, dar sunt multi care, in opinia mea, nu sunt departe de asa ceva.

    Se poate, cel puţin unul postează la tine pe blog.

    • „Adică asta nu e o diferenţă, poate doar una doar “virtuală”, una ce ar fi putut să fie nu că a fost/este.”

      Pentru mine e reala pentru ca eu cu „Zsolt Kadar” nu am vorbit. Cu Pit am vorbit de mai multe ori fata in fata si e un om de bun simt, cu multi prieteni romani de calitate, un om foarte interesat de cultura romana* si care priveste cu detasare chestiile nationa(list)e (vezi faza cu Ungaria, patria mea)

      Pe el il amuza mesajele gen Zsolt Kadar sau altele si le ia mult mai lejer decat le iau eu. Si a crezut ca va mai anima atmosfera in modul asta. Iar faptul ca l-a apucat rasul pe strada, gandindu-se ce a putut sa comenteze, arata ca nu ii sta in fire.

      Si eu in facultate am folosit, pe un forum, identitati multiple. Doar ca nu erau mesaje sovin(oid)e, ci ma dadeam drept un fictiv (si simpatic, cred eu), Nea Mardare, genul de nene de la carciuma care are mereu ceva de comentat. Dar un nene care vorbea binisor franceza (forum francofon, de)😛.

      *mi-a sugerat inclusiv un post cu top 10 melodii populare romanesti pe care ar trebui sa le stie un cetatean roman.

  9. @Olahus..” Pentru mine e reala pentru ca eu cu [.] Pit am vorbit de mai multe ori fata in fata si e un om de bun simt”

    Sigur că da. Nu credeam ce am scris, doar glumean dar nu te-ai prins tu (nici nu aveai cum dar pe mine ma distrat chiar şi aşa).

  10. Ce bine ca pe internet pot sa fiu oricine… Stim cu totii ca lumea internetului nu e reala. Cred ca nu trebuie sa intru in detalii, fenomenul este cunoscut de mai mult de 10-15 ani si in Romania. Cine mai crede in Mos Craciun sa opreasca calculatorul acum si sa citeasca Tolstoi in loc de comentarii pe maghiaromania. Dixit.

    Oricum injuraturile mentionate au fost citate, le-am auzit de muuulte ori.

    Si chiar daca e un blog simpatic, poate mai intru cu niste comentarii sub diferite nick-uri numai sa incing spiritele :)) Deci v-am avertizat!!

    • Gluma ca gluma. Dar daca pui alte comentarii de genul asta, ne vei incurca mai mult. Raluca a citat hate commentul tau
      https://maghiaromania.wordpress.com/2011/01/29/weve-got-hate-mail
      zicand ca-i real. Acum ce sa faca, sa precizeze de fiecare data: „un nene tare razboinic (sau Pit, care se tine de prostii) de scrie” ??

      Pentru mine e ceva serios pentru ca vedem cum gandesc haterii. Nu vreau falsi hateri (asa cum nu vreau falsi maghiari sau romani) printre comentatorii mei🙂.

    • Internetul: singurul loc in care barbatii sunt barbati, femeile sunt tot barbati iar fetitele mici si perverse sunt agenti FBI.

  11. Am uitat: a fost si un test. Am vrut sa vad ce se intampla cu hate-mailurile sau care-i reactia domnului redactor sef. Pt ca nu prea au fost hate-mailuri si nu stiam daca-s cenzurate sau lumea nu prea scrie.
    Acum am informatii din propria experienta. Mersi!

  12. @Pit…”Ce bine ca pe internet pot sa fiu oricine”

    sigur, e bine pentru că, în sfîrşit, poţi fi tu însuţi, nu ca şi în ‘realitate’ cînd trebuie să minţi şi să te prefaci din cauza convenţiilor sociale sau din teama de consecinţe

    @…”lumea internetului nu e reala”

    şi cine a scris asta ? tu ? ….în sfârşit mă faci să râd

  13. Pingback: Mircea Diaconu, noul presedinte UDMR? « MaghiaRomania

Comentariile nu sunt permise.