Si parola complotului antiromanesc este… János Vitéz


Mai exact a fost janosvitez, ca acum nu mai e parolat postul antiromanesc si antieschimos despre 1 decembrie. Iar indiciul se traduce asa:

„Inainte de marile sale fapte de vitejie, il chema doar Kukorica Jancsi” (Nelu Cucuruz/Nutu Papusoi/Nica Lantdeaur)

Afis de epoca: "In atentia tuturor cetatean de bine! CAUTAT ESTE: JÁNOS VITÉZ, criminal de razboi maghiar. Cu sange rece si bestialitate tipic unguresc, el a retezat cap roman, smuls ficat austriac, taiat picior import american! RECOMPENSA: 6 lei, cat sa nu iti iei o paine in Secuime. Bonus: COLECTIE DE RUFE LIBERE/SZABAD RUHATÁR!"

Fireste, Nica Lantdeaur aka János Vitéz a fost un general maghiar care a luptat in Ardeal impotriva romanilor. Mai jos, ai niste detalii despre infioratoarele lui fapte de „vitejie” din Revolutia de la 1848 .

Pardon, Revolutia de la 1845.

Daca, in masochismul tau tricolor, nu te-ai saturat de acest agent al imperialismului maghiar, poti afla mai multe aici despre versiunea sa animata (de cele mai rele intentii).

A se observa felul rasist, sovin, xenofob in care sunt infatisati romanii (stanga si dreapta jos). Ca niste caini, ca niste turci si tatari verzi! Ronnie, baga plangere la CNCD!

 

PS: janosvitez nu apartine neaparat ungurilor transilvaneni, fiind uneltit de un panonian. Pe viitor, promit sa incerc o parola mai erdelyeneasca. Sa le pice bine celor care vor sa ne ia Ardealul ! Cu tot cu E-uri.

PPS: Lasand zambetul la o parte: ii rog pe cititorii mai sensibili la glume istorice sa nu se supere ca am bagat 1848 si „criminal de razboi” intr-o parodie. In Revolutia din Ardeal ungurii n-au fost singurii oameni care au omorat alti oameni. Oricum, randurile de mai sus nu ii parodiaza pe vitejii romani de atunci, fata de care am tot respectul! Ci pe „vitejii” de acum si obsesiile lor.

2 gânduri despre “Si parola complotului antiromanesc este… János Vitéz

  1. Vai, Olahus, m-ai trezit, dar cam dur, după cursul de arhitectura sistemelor de calcul…

    Ca o fată naivă ce sunt, cred că aici sunt doar oameni cu sensul umorului, și că nu se va ajunge la dispute și la lupte cu tunuri de cuvinte…
    mă rog, am încercat să spun și eu ceva nostim

    Bună dimineața!
    p.s. you make me want to watch the cartoon again… ceea ce nu e posibil, lângă carul de teme pe care le am…

  2. Pai indiferent ce sImt (si sens) al umorului au, aici NU VOI ADMITE discutii SERIOASE despre istorie. Nu AICI, pe postul asta.
    Stiu ca am vrut sa ma folosesc de demonul nationalismului ca sa promovez un desen animat superb, dar care marketizat de sine statator nu se „vinde” pentru indeajuns de multi romani. Ca nu au auzit de el.
    Si cine se joaca cu demonii (cacofonie admisa, I sez so :D) risca sa se arda. Dar eu am o bagheta magica pentru a-i directiona pe alt post: DELETE+link catre postul respectiv
    https://maghiaromania.wordpress.com/2010/10/17/romani_maghiari_revolutia_1948/ .

Comentariile nu sunt permise.