Pe ce data ai vrea sa fie ziua nationala? [sondaj]


Daca am putea hotari, prin vot universal, ce Zi sa ne fie/ramana cea Nationala, eu as alege… dar inca nu va zic ce data :P. Mai intai va dau sondajul, sa va spuneti parerea fara a fi influentati. Apoi puteti vedea si optiunea mea.

dupa o idee JN

Asadar, cum ziceam, daca mi s-ar cere votul, eu mi l-as da pentru

10 mai. Pentru tot cetateanul roman inseamna Proclamatia de Independenta si o zi mai calda decat 1 decembrie.

Iar pentru cativa dintre noi mai inseamna ceva. Pardon, Ceva.

Ps: consider epoca monarhiei incheiata pentru Romania, ceea ce nu ma impiedica sa privesc cu adanc respect catre regii Carol I si Ferdinand si catre Regina Maria.

PPS: Melodia de mai sus ii este dedicata lui Tihamér Czika. Asa, ca un ghiont prietenesc 😉 (da, stiu, imi vei raspunde cu „God Shave the Queen” :P)

5 gânduri despre “Pe ce data ai vrea sa fie ziua nationala? [sondaj]

  1. 1 decembrie conuce in preferintele romanilor, iar 21 decembrie, in cele ale maghiarilor. 10 mai e pe locul doi pentru ambele categorii. Pe aceasta cale, il salut pe Ronnieul de „alta etnie” care a votat pentru 10 mai 😉

  2. Pina una-alta, avem 7 voturi pentru 10 mai, 14 voturi pentru 21 decembrie si 7 voturi pentru 1 decembrie. Ez az.

  3. Cel mai bine ar fi sa mutam data zilei de 1 Decembrie, pe data de 15 Martie si sa fie sarbatorita la Teatrul Maghiar din Budapesta.
    In acest fel nimeni nu va avea de suferit, nici ungurii si nici romanii …

Comentariile nu sunt permise.