@Maghiarii din Constanta: va cauta Paul!


 

Care esti ma ungur in Constanta 😛 ? Avem un baiat care e tare dornic sa invete maghiara, dar sta in Constanta, unde mai repede inveti aromana sau turca! Cine vrea sa il ajute are mai jos mesajul si mailul lui:

Szervusz!
(…)
As dori niste sfaturi.. Am inceput si imi doresc din toata inima sa invat limba maghiara.
Sunt din Constanta, ceea ce face de 100 de ori mai grea aceasta sansa pentru mine.
Daca cunoasteti pe cineva de aici din Constanta care stie limba (caci sunt sigur ca sunt unguri aici) va rog frumos sa imi spuneti!
Nu stiu ce sa mai fac.. am dat telefoane, am descarcat carti, audio.. tot felul de materiale.. insa fara comunicare este greu. O limba asa se invata, prin comunicare, dar eu duc lipsa de asa ceva, si imi este extrem de greu.
Las adresa mea de e-mail pentru a ma contacta, si doresc sa nu fie modificata: ivanpetrepaul@gmail.com.
Daca cineva doreste sa ma ajute cu sfaturi, sugestii sau chiar mai mult de atat, v-as fi recunoscator!
Egeszsegedre!

Cu stima,
Paul.”

Tot aici puteti lasa mesaje daca vreti sa intalniti maghiari in alte orase din Vechiul Regat. In Bucuresti va pot ajuta eu cu contacte ;).

11 gânduri despre “@Maghiarii din Constanta: va cauta Paul!

  1. Szervusz!
    Wow, va multumesc frumos, chiar nu ma asteptam!
    Multumesc mult!
    Numai bine si multa sanatate va doresc!

    P.S.- am postat un link catre site-ul acesta pe site-ul meu (si in fiecare pagina in curand), am adaugat banner-ul de mai sus la sectiunea Parteneri si in curand va voi ajuta la promovare si pe site-urile care imi sunt partenere!
    Multumesc inca o data pentru ajutor!

  2. Exista si o biserica reformata maghiara in Constanta. Am citit undeva pe internet; poate acolo se va oferi cineva sa te ajute.

  3. Si am sunat acum o saptamana si ceva si mi-au spus ca ma vor suna in ziua urmatoare dar nu m-au sunat.. ma asteptam sa fie mai seriosi..
    Multumesc tuturor pentru ajutor!

    • imi pare rau. in general e greu sa gasesti oameni gata sa isi rupa din timpul lor fara sa ia nici un ban, dar nu dispera. Continua sa cauti si sunt sigur ca vei gasi maghiari compatibili cu tine in Constanta.

    • @Paul: mai incearca, ca poate au crezut ca cineva isi bate joc de ei, nu e prea comun ca cineva se faca eforturi sa invete limba noastra 🙂
      Si poate mai e si sfirsitul de an cu gramada de lucru de terminat, cu cadourile de cumparat, etc…

      Asta nu vrea sa fie o scuza, ca nu cunosc situatia exacta. Bafta.

  4. @olahus, nu a spus nimeni ca fara bani, normal ca voi plati orele de meditatii. Nu cred ca ofera cineva in ziua de azi meditatii dupa ochi frumosi, nu?
    @OLorand, oare asta sa fi fost „problema”?!.. nu stiu, dar daca faptul ca cineva este interesat si le cere ajutorul nu ii bucura, nu stiu ce altceva ar mai putea-o face:) (aici fac referire la cat de „iubiti” sunt ungurii din Romania).
    Ma gandesc ca poate nu este timp pentru a ma suna, sau poate „au uitat”, ceea ce inseamna ca nu sunt seriosi deloc, asa ca voi reveni zilele urmatoare cu un telefon la dansii, poate poate o iesi ceva..
    Koszonom szipen! 🙂

Comentariile nu sunt permise.