Atentie, se-nchid usile! Urmeaza un post privat


Foto: Vlad Eftenie

Comentezi? Foarte bine! Daca ai comentat si pana acum, la cel putin 3 posturi, ai sansa sa o intrebi* pe o actrita rroma cum a reusit sa parcurga drumul de la bordeiul casa de chirpici al copilariei pana la bursa de la New York! Sau orice altceva e relevant pentru subiect.

Tot ce trebuie sa faci e sa-mi amintesti** cele 3 posturi in care ai comentat (daca nu stii titlul, spui despre ce era vorba), iar eu iti trimit parola la adresa pe care ai lasat-o in campul de e-mail. Adresele de mail nu vor fi facute publice.

Pe cei care ii tin minte ii voi servi eu insumi cu parola, prin mail. La acestia se adauga cativa prietenii de facebook care nu au comentat atata, dar intra prin spate (pile, da 😀 ), chiar daca nu au comentat pe blog, au fost foarte activi pe tot ce am postat acolo pe au lasat cel putin un comentariu pe ce am postat acolo pe teme rrome. Conditie: sa nu fie jurnalisti in presa de limba romana (ma protejez de concurenta 😛 ) si sa imi raspunda la invitatie pana la o anumita ora, pe care o voi stabili.

*tu formulezi intrebarile, toti cu acces la postul privat voteaza, apoi cele mai votate 3 intrebari merg mai departe in interviul pe care i-l voi lua eu.

**daca nu mi-am amintit eu deja. Oricum, si in aceste cazuri, nu stiu mailul persoanelor respective, asa ca tot ar fi bine sa mi-l lase, in campul de e-mail al comentariilor.

Foto: Vlad Eftenie

6 gânduri despre “Atentie, se-nchid usile! Urmeaza un post privat

  1. Raluca, nu va da >:), tu esti una dintre persoanele de care imi amintesc. Altele care au comentat de cel putin 3 ori: Solovastru, Ovidiu, Czika Tihamer, Izabela Papazicu, OLorand. Cu exceptia lui Ovidiu, care si-a primit deja parola si a lui OLorand, care e moderator, ii rog pe ceilalti sa imi spuna daca sunt interesati sa o primeasca si sa lase (in cazul Izabelei), o adresa de mail valida in campul corespunzator.

  2. Schimbare de parola. Laci o va primi pe mail, restul (Raluca, Ovidiu, OLorand), pe facebook. Pe ceilalti, care inca nu si-au revendicat-o, ii astept aici.

  3. Modificat regulile pentru facebook: daca ai lasat un comentariu, cel putin, pe ce am postat despre rromi, te califici sa primesti parola. Asta daca sa iti manifesti interesul in urmatoarele 2 ore (nu e drama daca depasesti un pic termenul, cu conditia ca eu sa fiu neatent 😉 )

    Inca o conditie: sa nu fie jurnalisti in presa de limba romana!

Comentariile nu sunt permise.