Iti multumim, hai sa scrii la noi!


Mai intai, o veste buna: Maghiaromania a  aparut in top 10 al  „celor mai interesante si populare articole” din 21 septembrie* de pe RSS Hunt.  Astfel,  „Umor minoritar, haz majoritar 1” figureaza  pe onorabilul loc 6.

Motiv pentru care avem cateva multumiri de citit, ca la Oscar:

-iti multumim tie si celorlalti cititori ca ati ales  sa va descretiti fruntile cu noi. Nu ai citit inca articolul? Click aici si te intorci dupa aia pentru multumiri ;)!

-multumim cui a facut topul pe RSS Hunt!

-multumim laponilor ca nu ne-au reclamat la CNCD! Inca :p.

-multu… ok ok, gata, am terminat

A fost bine, dar se poate si mai bine. Si mai interesant, si mai consistent, si mai des!

Insa la asta poti ajuta si TU!

Primilor 10 colaboratori le arat poza fara esarfa a acestei frumoase unguroaice! (as vrea eu :p) Foto de Ckaroly. Licenta CC Attribution-ShareAlike.


Iti place sa scrii despre minoritatile si majoritatile din Romania si vezi nuante acolo unde altii vad in alb si negru? Daca da,  trimite-ne cat mai repede un text (detalii aici). Ai sansa de a deveni Invitatul Nostru pentru cel putin o postare si, daca lucrurile merg ok, noul membru MaghiaRomania!

________________________

*Cum am dedus data: „Acesta este conţinutul din memoria cache de la Google pentru http://rsshunt.ro/topblogger/. Este un instantaneu al paginii, aşa cum arăta ea în 22 Sept 2010 14:12:32 GMT” Iar in descriere apare: „iata ce-am gasit pentru ieri”

4 gânduri despre “Iti multumim, hai sa scrii la noi!

  1. Pentru cine se mira ca in poza MaghiaRomania apare pe locul 2 in loc de 5: am preferat sa tai din poza partea de sus, din 2 motive
    1)Ca sa se vada mai bine blogul si sa nu fiu nevoit sa incercuiesc cu rosu
    2)Sa nu fac reclama unor bloguri apropiate de extrema dreapta, care apar mai sus. Asta e blogosfera noastra… oricum, faptul ca un post despre minoritati apare in acelasi top cu alte doua de pe bloguri conspirationist-extremiste, arata ca sunt motive de speranta.

  2. buna Olahus şi Nelli,

    astazi butonând, am găsit acest blog, care mi se pare super geniala. Eu sunt o deveanca de unguroaică care a crescut în mare parte în secuime. În ţara asta plină de răutate maghiaromania este un loc unde am observat că mai sunt oameni cumsecade. Aici la Deva am avut multe probleme din cauza limbii mele materne, am fost numită bozgor de multe ori, am fost în Ungaria unde am fost numită „oláh” (vlah). Poate vă întrebaţi de ce vă scriu aceste lucruri, poate pentru că voi mă înţelegeţi cum mă simţeam şi cum mă simt şi acum când vorbind pe stradă ungureşte mulţi mă trimit „acasă” în Ungaria.
    În fine, vreau să spun numai că de azi în colo aveţi un nou vizitator care aşteaptă cu nerăbdare noutăţile. Faceţi o treabă extraordinară. BRAVO

    Kinga

  3. Kinga, ma mahneste sa aud cum ai fost tratata in Romania si in Ungaria. Oricum, sa stii ca pentru mine tu esti aici acasa si sunt mandru sa fiu concetateanul tau! Si nu sunt singurul!

    Iti urez sa te concentrezi pe lucrurile frumoase din viata si sa stii sa inveti si din cele urate.

    Te imbratisez din toata inima si te asteptam cu drag sa mai treci pe la noi!

    ‘lahi

  4. Kinga,
    Ce bine e la Deva. Eu aici, la București am fost făcută bozgoroaică, nu bozgor. Sexiști ăștia, în Capitală!

Comentariile nu sunt permise.