Magyarabia


Multe sunt surprizele pe care ti le rezerva consultarea statisticilor wordpress. Afli linkuri catre tine de pe cele mai neasteptate site-uri si vizitatori ajunsi pe blog dupa cele mai bizare cautari (in sensul asta intrebati-l pe George Caraemil 🙂 *). Dar surpriza ca in seara asta, mai rar!

Da, nu va inseala privirea. Este pagina noastra tradusa automat in araba, pe Goagal/Gogol. Sau intr-o limba scrisa cu caractere arabe.

Sa fie vorba de un pasionat al relatiilor romano-maghiare din Egipt, Yemen sau chiar Palestina, care e atat de interesat de blogul nostru incat uita de saracie, teorism, ocupatie militara, pentru a se delecta cateva clipe cu cele scrise de Nelli, Egry si Olahus? Sa fie, din contra, un bogat si excentric emir din Dubai, interesat sa ne cumpere blogul contra unei sume frumusele de petrodolari (rog nu ii spuneti nimic de numarul de vizitatori, ok?).

Sau, ca sa merg cu imaginatia unde nici Sinbad nu ajuns, sa fie un maghiarab? Adica unul dintre urmasii maghiarilor din Sudan, dornic sa afle mai multe despre verisorii sai din Ardeal si Banat? Si poate sa invete putin si limba stramosilor?

Mi-e teama ca singura posibilitate de a afla cine este ar fi sa se prezinte singur pe blog. Fie si in araba. Pana atunci, primeste, cititorule (maghi)arab, un calduros As-Salamu Alaykum din partea noastra!

___________________________________________
*na, Emile, ca eu nu uit sa linkuiesc la tine. Mi-e teama insa ca reciproca nu e mereu valabila 😉

7 gânduri despre “Magyarabia

  1. Aaaa… pai tu nu stii bancu’?
    (scuze de limbaj si de incorectitudinea politica generala, it’s just for laughs)

    Razboi, Iran contra Irak: un iranian si un irakian stau fata in fata in transee si se impusca de zor. La un moment dat iranianului i se blocheaza pusca:
    – La pisda matii pusc’ imputit! injura iranianu’ intr-o romaneasca stalcita. Irakianu’ il aude si il intreaba intr-o romaneasca la fel de stalcita:
    – Bei bork, de inde stii la tine romaneste, bei?
    – Facut jcoal la Romania.
    – Zeu? Si unde fecut la tine jcoal?
    – In Bucuresti.
    – E! Si ce jcoal fecut tu, bei?
    – Politehnica. Da’ di ce?
    – Pei si eu fecut jcoal la Romania.
    – Daaa? Ce jcoal?
    – Eu fecut Medicin la Targu Mures.
    Iranianu’ intre timp isi reparase pusca si incepe sa traga dupa irakian rafala dupa rafala, incarcator dupa incarcator:
    – Ia bei, la bizda ma-tii di ungur imbutit

  2. Genial si, pentru ca ai scris „bizda” si „pisda”, il las necenzurat (nu sunt pudibond, dar varianta corecta imi va aduce pe blog cititori mai interesati de pr0nache decat de minoritati)

  3. Da, nu ratezi nicio ocazie sa ma intepi pentru faptul ca nu ma ridic la inaltimea numarului tau de linkback-uri, ceea ce este perfect adevarat. Dar eu sper ca, la fel ca si mine, nu pentru asta ma citesti… Mi-a placut anagrama ta, si imediat mi-a trecut prin cap sa iti anagramez si eu numele blogherisitic. A iesit ceva comic, dar nu stiu daca toata lumea ar gusta gluma, inclusiv noubotezatu… Nu stiu cum stai cu simtul omorului, asa ca nu imi permit…

    • „Dezavantajul” tau ca nu ai pseudonim care sa contina s, a si l , sau a, l si p sau…Plus 2 vocale :)) Ca iti trageam si eu o anagramare, macar asa, gen aratat pisica, adica „a iesit ceva haios, dar nu stiu daca gusti gluma” 😀

  4. Ai ma, ca eu nu ma gandeam decat la „hausol”, nu stiu ce prostii ti-au trecut tie prin cap! 🙂 😆

  5. @Olahus- yeaaah, tell me about it 😛 La noi pe Blogul de Aberat se cauta foarte des urmatoarele: „alba ca zapada p- o- r -n- o”, „scufita rosie face s- e -x” si „s-e-x mosnegi youtube”

Comentariile nu sunt permise.