15 martie fericit!


tuturor cititorilor maghiari, familiilor si prietenilor lor!

Sa aveti in continuare o sarbatoare cu multa voie buna, fara incidente violente si cu cat mai putine exagerari de genul asta, de ambele parti ale barierei lingvistice!

Olahus

PS: Un articol interesant despre ce am putea invata de 15 martie, pe Limba Cailor.

Sursa poza

8 gânduri despre “15 martie fericit!

  1. Mulțumim Olahus. Sincer, văzând ce se întâmplă pe străzi, eu nu simt nici o bucurie de 15 martie. Mai mult, simt un gust amar de fiecare dată când văd mărșăluirea extremiștilor. În aceste condiții nici un Clujean normal, nu ar putea sărbători cu inima deschisă, deoarece va trebui să stea cu ochii în 4 ca nu cumva să ia o bătaie după colț. Nu știu ce se întâmplă la Cluj…

    Rușine primăriei, că autorizează așa ceva. Rușine încă odată pentru că aplică dubla măsură.

    Rușine Poliției Clujene, care amendează doar ungurii.

    Bine că nu am fost la Cluj.

    • Da, si pe mine m-a intristat sa vad/aud ceva comentarii extremiste – incepand cu dimineata cand am primit ca offline pe Messenger o „dedicatie” extrem de aiurea a unui membru PNL pentru toti maghiarii din Romania. E ceva care mie personal imi depaseste puterea de intelegere…

      Oricum, nu ma mira deloc cat de straini ar putea sa se simta cei de alta nationalitate, daca eu pot sa declar sus si tare ca ma simt straina in tara mea… Nu ma potrivesc deloc cu modul de gandire, cu abordarea generala a problemelor, cu (non)valorile… cei ca mine sunt oricum in minoritate… indiferent de nationalitate.

      Nu te-am vazut azi pe mess sa-ti urez un „Boldog születésnapot!”, asa, ca de ziua voastra… 🙂 Acum e tarziu, dar abia de curand am aterizat si eu pe acasa si mi-am tras sufletul un pic… a fost o zi lunga, speram sa ajung si pe la Centrul Cultural Maghiar sa vad daca se organizeaza ceva, dar socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea de la servici…

  2. Eu am fost la Cluj chiar în ziua de 15 martie. Şi nu mi-a plăcut. Printre sutele de maghiari mărşăluiau duios şi distinşii membri ai Gărzii maghiare sau secuieşti sau cum s-o numi acea organizaţie. Or asta mi se pare grav. Noii Drepte nu i s-au alăturat alţii (sau măcar nu pe faţă). Dar băieţii ăştia cu garda lor au sărbătorit alături de toate celelalte organizaţii maghiare. Un amic maghiar din Cluj (nu vreau să-i dau eu numele, să comenteze el, dacă vrea) mi-a şi zis că nu iese în stradă, că nu vrea să aibă de-a face cu ei, nici măcar nu vrea să fie prin preajma lor.

  3. Daca inteleg bine, MG a participat la acelasi miting cu restul maghiarilor. De ce nu se implica UDMR sa ii impiedice sa participe ASA, in uniforme? (later: si cu o pancarta antiromaneasca -Tinutul Secuiesc nu este Romania”) Liberalii UDMR se simt comfortabil sa participe la acelasi mars cu MG si, daca nu, au cerut vreo masura din partea partidului?

    Mai tarziu: „Daca inteleg bine, MG a participat la acelasi miting cu restul maghiarilor”

    http://www.citynews.ro/cluj/eveniment-29/extremistii-maghiari-tinutul-secuiesc-nu-e-romania-75859/

    ma doare capul cand il vad pe Cseke Attila la acelasi miting cu Magyar Garda, chit ca in grupuri de oameni diferite. Nu le deschide nimeni ochii la udemerei?

Comentariile nu sunt permise.