O intalnire cu cantec (ANUNT IMPORTANT)


As putea s-o iau cu briz-briz-uri stilistice, dar nu mai am timp in seara asta si ma simt si asa prost ca l-am lasat pe Emil Carageorge sa astepte cu un pingback, asa ca intru (aproape) direct in problema:

ce? Intalnire cu romanii care invata maghiara (si poate si doi-trei unguri 🙂 ), la Bucuresti

cand? Pe 13/14 martie In principiu duminica 14 martie ora 17:15 la Piata Unirii, iesirea din metrou pentru Hanul lui Manuc (in fata la BRD). Detalii in comentarii.

de ce? sa ne cunoastem, sa facem schimb de metode de curs, cuvinte, ponturi

cine DA? Cine isi anunta intentia pe blog, in comentarii.   Maxim 7 incepatori/medii/avansati in maghiara.Plus 2 maghiari din Bucuresti, daca vor sa vina si ei si sa ne asculte cum le stalcim infrumusetam limba.

Pe principiul primul sosit, primul servit: voi va anuntati intentia de a participa, iar cand s-au strans 7 invatacei tragem linie.  Restul intra in lista de asteptare si, daca se retrage cineva din primii 7, intra prima persoana din lista. Si tot asa, ideea e sa nu fim prea multi la inceput ca sa ne intelegem. Si daca va mai fi a doua oara (eu sper sa fie), poate atunci ne organizam in grupe, dupa gradul de cunoastere a limbii, si venim mai multi

cine NU? Nu pot veni cei care nu invata maghiara (trebuie macar sa aveti intentia de a o invata). Intalnire sa discutam politica si cultura minoritara putem face, dar alta data.

cum comunicam? Pe blog. Plus cine are id de messenger, il poate lasa in campul de mail (idmess @ yahoo . com/fr/etc) din formularul de comentarii. Cine nu, poate imi da un nr de telefon pe mail, dar asta numai dupa ce s-a inscris cu un comentariu

unde mergem? la un bar ceva. Gasim noi.
Fac rezervari la Curtea Berarilor. Mai multe detalii in comentarii

si de ce intalnirea asta este „cu cantec”? Pai nu are de ce sa fie. Dar asa e titlul postului. Pentru ca aveam de mult o melodie machidoneasca tare de dat mai departe si nu stiam in ce post o pun

vrei sa spui melodie ungureasca? Nu, machidoneasca, aromana.

Stiu, sa faci un post despre limba maghiara si sa adaugi o melodie mache… e cam ciudat. Bune sunt amandoua, dar nu prea se leaga.

Loredana cu Gica Godi- Rina

Dar i-am tot promis lui Emil sa ii postez melodia, voi gasi ceva de legatura. Sa cante Loredana in aromana este un eveniment greu de imaginat. La fel de greu de imaginat ca intalnirea unor bucuresteni pentru a invata limba maghiara. Si totusi… 🙂

22 de gânduri despre “O intalnire cu cantec (ANUNT IMPORTANT)

  1. Cred ca e posibil sa vin si cu un prieten, care e avansat. Nu stiu sigur inca, vorbesc cu el. Las „pending” si daca se mai inscrie cineva si nu vine amicul meu, ii las cale libera…

  2. @Janice: perfect, te/va-asteptam. daca el vrea sa vina macar in proportie de 50%, ai putea sa il inscrii tu in numele lui. In numele lui la propriu: schimbi numele din formular si spui doar: vin si eu. Si daca aflii ca nu, scrii ca nu vine si intra prima persoana care a ramas in afara listei scurte
    Cand: Sambata 13 sau Duminica 14. Cum ne convine noua -astept sa imi spuna fiecare din cei care intra pe lista scurta
    Unde: Eu zic un bar din centru, zona Lipscani. Astept sugestii de la cei care se inscriu. Daca ne mobilizam din timp, poate rezervam si niste locuri
    Cum-nu mai e nevoie de detaliat

    @pit: tu esti maghiar, deci intri pe lista separata de unguri (discriminare pozitiva 😛 ).

  3. Cate persoane s-au adunat in consecinta pana acum? Eu sunt jumatate maghiara, dar fac curs pentru imbunatatirea cunostintelor de limba maghiara. In ce categorie m-as inscrie?
    Tineti-ma la curent. Pana cand trebuie sa va anunt daca pot veni pe 13/14?

  4. 3 persoane care invata, cu tot cu mine.

    cred ca ar fi in folosul tau sa te consideri persoana care invata, pt ca lista maghiara e extrem de mica, cam plina (se pare ca vine si al doilea maghiar, astept sa scrie aici sau sa ma lase pe mine sa il inscriu)

    nu conteaza cand ne anunti, conteaza sa nu fie full lista celor care invata, asa ca ideal ar fi sa te hotarasti pana miercuri inclusiv.

  5. Update: amicul meu avansat nu poate sa vina.
    Sugerez sa ne vedem la „Carul cu Bere”… au mancare/bautura buna si locul e fain. Sau preferati la o cafenea? Daca e cafenea, sa fie „Cafepedia” de la Universitate…

  6. pai am vorbit cu olahus si a zis de curtea berarilor, eu pot doar duminica ca sambata sunt la valcea (pomana de un an pt mamaie). Anuntati-ma si pe mine.
    Pupici

  7. ziua si ora mi-s indiferente, sa nu fie dupa 20:00. votati voi si eu adun voturile

    Pt local propun sa facem asa:

    -persoanele care s-au anuntat deja/ care apuca sa se inscrie in lista celor 7, propun UN bar si UN restaurant. greu uneori sa alegi unul singur, dar asta economiseste din timp. prefelabil sa fie central si cu preturi mici sau medii, cu siguranta ca nu toti participantii isi vor permite ceva scump

    -ne hotaram care local ne place mai mult, si aluia ii dam 2 puncte. de pilda, daca prefer restaurantul „Chifteaua magica” barului „Fane’s”, restaurantul respectiv ia doua puncte, barul, unul. Si invers.

    -incercam sa ne hotaram AZI, cel tarziu maine.

    -la final, centralizam punctele. eu incerc sa fac rezervari la localul iesit pe locul I. Daca nu gasesc locuri libere, la locul II si tot asa

    -accept sugestii de modificare a procedurii de votare. Dar va rog sa ne grabim cu inscrisul pe lista celor 7 si alesul localului

    de pilda, eu prefer:

    -ca bar: Curtea Berarilor 2 p (are si ceva mancare)
    http://metropotam.ro/Unde-iesim/2008/12/art4472049167-Restaurant-Curtea-Berarilor-s-a-extins/

    -pentru resto, nu am preferinte (0 p)

  8. Tocmai am vorbit cu ana si i-am dat sugestiile privind cum sa ne alegem barurile si restaurantele. Ramane la optiunea pt Curtea berarilor, ca au si mancare

    deci

    ana:
    -duminica dupa-amiaza
    Bar-Curtea Berarilor, 2 p

    Resto-nici unul, 0 p

  9. Pingback: Invata maghiara fara/cu profesor « MaghiaRomania

  10. Ok, ramane. Ma numar printre invatacei, desigur. Curtea berarilor e ok.Ce zi ramane si ce ora?

  11. Salut!
    Am mai trecut mai demult pe-aici, nu vin la intalnirea voastra ca-s prea departe, insa am o dedicatie pt. oamenii de bine, dar si pt. toti provocatorii!

    Bagati bine la cap 🙂

    Take care!

  12. Tocmai am vorbit cu aNNa (a nu se confunda cu anna cealalta:) pe mess legat de zi si ora. Ii convine duminica, in intervalul 12-20

    • Duminica in intervalul ala e ok si pentru mine. Preferabil sa nu fie foarte pe seara, adica cam 16-17 mi se pare ok ca ora… poate chiar 18 dar nu mai tarziu.

  13. Ramane in principiu duminica 14 martie ora 17:15 la Piata Unirii, iesirea din metrou pentru Hanul lui Manuc (in fata la BRD).

    Pana atunci rezerv la Curtea Berarilor (am incercat si azi la ora 22, dar nu raspundeau)

    O rog pe Janice sa imi lase intr-un mesaj offline numarul ei de telefon

  14. Pina la urma v-ati vazut ? Cum a fost ? V-a cintat Emil o machidoneasca ceva ? Ca tot ” yini primuveara ” chiar in perioada asta , ar fi mers un : Haidi deadi iarba , sari njielu / Haidi ies cupiili di Tistimelu / Haidi deadi frândza , anvirdzashti / Haidi ca’s yinâ sfântu Pasti /

  15. Pai Emil cred ca e la Tulcea si oricum nu l-am fi primit decat daca se apuca de „maghiareashti” :P.

    Noi am fost patru -doi romani si doi maghiari, o fata si trei baieti. Istvan, Janice, Olahus si Pit. Insa vorbele si voia buna au fost cat pentru 10 persoane :).

    Am vorbit despre cursuri pentru incepatori (moment in care cunostintele de vorbitori nativi ale lui Pit si Istvan s-au dovedit hotaratoare, eu recomandam ceva mai greu, pare-se), despre cuvinte unguresti din romana, alte subiecte legate de limba. Si, cum erau doar doi invatacei, nu ne-am abtinut sa n-o dam pe politica 🙂 Muzica a fost cam tare, dar dupa un timp ne-am obisnuit; oricum, data viitoare mergem in alt bar.

Comentariile nu sunt permise.