Un post tare. Dar cum sa-l public?


mai exact: am discutat pe mess cu o prietena, jurnalista cu o buna cunoastere a Secuimii, despre calatoria sa recenta in zona si ce chestii putrede a gasit acolo.Detalii despre problemele interetnice din zona, lucruri care nu apar in presa mainstream…  Mai mult veti afla cand voi publica discutia, dar pana atunci intrebarea mea e :

Cum pot publica o discutie pe mess pe blog? adica ce fac, las discutia pe mess cum a fost, sa zicem in genul:
„ID Mess 1: Si ai fost in orasul X?
ID Mess 2: Da
ID Mess 2: Am fost acum o saptamana
ID Mess 1: Aha
ID Mess 2: Nici nu stii
ID Mess 2: Ce mentalitati
ID Mess 2: am intalnit
ID Mess 2: de la oamenii simpli la autoritati”

sau mai curand scriu
„ID Mess 1: Si ai fost in orasul X?
ID Mess 2: Da. Am fost acum o saptamana
Id Mess 1: Aha
ID Mess 2:Nici nu stii ce mentalitati am intalnit, de la oamenii simpli la autoritati”

Deci compactez sau las discutia cum apare?

Va multumesc anticipat pentru feedback

9 gânduri despre “Un post tare. Dar cum sa-l public?

  1. Laşi discuţia cum a fost, doar că o editezi pentru a întruni calităţile unui text scris pentru prezentare publică.

  2. lasa discutia exact cum apare pe mess. tre’ sa fie un reason pentru care unii scriu si pe mess o propozitie pe un rand si altii pe zeci de randuri.

  3. Mersi pentru comentariu si bine ai venit pe blog! Nu ezita sa iti exprimi opinia si la alte subiecte care iti starnesc interesul.

  4. multumesc! already done that 🙂
    si in plus e chinuiala sa editezi un log. tre’ sa schimbi id-urile (eventual) si, pentru o mai usoara urmarire sa bolduiesti liniile persoanei care zice ceva tare 🙂

    • Apropo de id-uri. Nu vor aparea. Si intentionez sa nu las numele meu in transcriere, din motivul ca gratie lui se poate afla destul de usor id-ul. In cazul interlocutoarei mele numele e mult diferit de id (totusi sunt deschis oricarei propuneri din partea ei in acest sens). Oricum, cine vrea, afla destul de repede cine e Olahus, e mai curand un semi-anonimat.

      Apoi, trebuie spus ca, pentru a ne proteja viata privata, nu va fi redata toata discutia, paragrafele absente fiind marcate prin „(…)”.

  5. Eu zic să încerci să editezi textul, cât să-l faci lizibil. Dacă n-ai timp, îţi dau o mână de ajutor 🙂

  6. si eu zic la fel si, cu toata democratia, asa voi face. Adica il voi contrage. ca altfel ies peste 500 de randuri.

  7. Pingback: Jurnalist maghiar: Atmosfera in Secuime e nasoala rau! « MaghiaRomania

Comentariile nu sunt permise.