Ce sa faci cand striga “Afara cu ungurii din tara”


Esti la un protest gen cel din Piata Universitatii din B sau Unirii din Cj si auzi “Afara cu ungurii din tara“/”Tinutul Secuiesc…” sau alt slogan cu care nu esti de acord? Cum actionezi? Uite doua solutii, sugerate de actiunile a trei prieteni:

1)Parasesti locul manifestatiei, pentru a te simti impacat cu constiinta ta

“am plecat din piață când dintr-un colț a început să se strige ‘afară, afară, cu ungurii din țară’. așa nu”
Constantin Vica

2)Huidui alaturi de grupul tau, pana nu se mai scandeaza sloganul extremist:
“am fost şi eu la un moment dat când s-a strigat asta şi am început să huiduim 10-20 apoi 50 sau mai mulţi şi scandările respective s-au oprit”
David Schwartz

ba chiar iti poti face auzite propriile sloganuri

“si eu am auzit cand s-a scandat impotriva ungurilor si apoi am inceput sa ii huiduim, s-au oprit si am strigat “solidaritate, solidaritate… “
Diana Georgescu

(De retinut ca trebuie sa fi iesit cu gasca/sau sa-ti gasesti acolo oameni cu aceleasi idei ca tine pentru a putea aplica solutia 2. E mai sigur, zic eu)

3)Sigur, e si a treia solutie:
“De te-ndeamnă, de te cheamă, Tu rămâi la toate rece
Mihai Eminescu

Eu  unul nu am participat la proteste si nu stiu daca o voi face, din motive ce nu tin de cele de mai sus. Daca insa ma voi duce, voi incerca sa aplic solutia 1 sau 2.

Pentru ca, daca 3 -raman la toate rece-, ce am cautat in piata in primul rand? Nu se poate. Iar daca raman rece la scandari contrare opiniilor mele, risc sa ma aleg cu o frustrare arzatoare.

Dar tu? Ce ai face daca ai auzi “Afara cu ungurii din tara” sau alt slogan cu care nu esti de acord la o manifestatie?

Foto Altemark

38 thoughts on “Ce sa faci cand striga “Afara cu ungurii din tara”

  1. Pingback: “UDMR este un partid toxic pentru Romania!”. Cum comentezi? « MaghiaRomania

  2. oameni buni ati innebunit??????????? ce autonomie???? romanii din ungaria sunt tratati ca niste animale|||
    Nota admin: PE BUNE? Ia uite cat de “rau” sunt tratati romanii din Ungaria

    http://maghiaromania.wordpress.com/2009/12/03/sunt-tablite-bilingve-in-ungaria/

    http://maghiaromania.wordpress.com/2011/03/24/interviu-cum-i-a-bagat-la-apa-presa-din-romania-pe-romanii-din-ungaria/

    iar ungurii din romania vor ce? sa stea naibii linistiti ca altele sunt problemele romaniei!!! nu va mai place Romania? valizele si la gara oamenilor ,nimeni nu va adora f mult!! hotariti va !!!!! ROMANIA ESTE UN STAT DE DREPT INDIVIZIBIL !!!!
    nota admin: Eu zic ca daca tie nu iti place in Romania esti liber sa pleci intr-un stat omogen, fara minoritati (recunoscute cum ar fi Turcia sau Coreea de Nord

Comentariile nu sunt permise.